artbytucho

Monday, April 03, 2006

Orc




Un debuxiño rápido

Un dibujito rápido

A speed paint

5 comments:

Xeno said...

Mola! Si que pos cousas. Non paras. E sempre bichos, que guai. E que eu do traballo non podo poñer nada, co rollo da privasidad. De todas formas ijual tampouco eran moi interesantes de ver, todo en flash. A ver si vou fasendo na casa, que hai concursillos interesantes. Saludiños.

Tucho Fernández Calo said...

Eu do curro tampouco podo poñer nada, todo o que puxen aquí son cousas que fixen por libre, a verdade e que algunhas xa as tiña feitas de hai algun tempo, por iso poño tantas cousas :-P .
Veña moita sorte cos concursos nos que participes.

Saudos

Unknown said...

ei! qué tal vai a semana santa, déronche días libres e estás en porto do son, ou quedaches na illa currando?
o orco mola (moi na túa liña)

Tucho Fernández Calo said...

estou no Son, tiña unha morriña xa XD pero bueno o mércores volvo para a illa xa por outra temporada... O orco este fixeno un dia no curro mentres esperaba a que se me actualizasen uns rollos no pc e como me molou bastante como quedou pois xa o colguei aquí no blog.

Saudos

Unknown said...

No pos dibujachos ultimamente, hai moito choio?
cambiei o blog, ahora é http://juanmsanmiguel.blogspot.com/