Tuesday, February 26, 2013

Full Blast

Ola de novo, aquí vos deixo un pequeno update do proxecto: dous novos inimigos e outro video de gameplay, esta vez capturado directamente do tablet.
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Hola de nuevo, aquí os dejo un pequeño update del proyecto: dos nuevos enemigos y otro video de gameplay, esta vez capturado directamente del tablet.
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Hi again, here you can see a small update of the project: two new enemies and another gameplay video, this time captured directly from tablet.




Sunday, February 17, 2013

Ola xente!, hai moito tempo que non posteo nada sobre o meu proxecto, estuven moi liado co choio últimamente, así que non puden dedicar moito tempo ó noso propio proxecto, que segue avanzando, lento pero seguro :) 

 Empezamos a usar "Full Blast" coma "working title" para o noso proxecto, quizais o cambiemos no futuro, pero por agora é mellor que chamarlle simplemente "shooter"
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 Hola gente!, hace mucho tiempo que no posteo nada sobre mi proyecto, estuve muy liado con el curro últimamente, así que no pude dedicar mucho tiempo a nuestro propio proyecto, que sigue avanzando, lento pero seguro :) 

 Empezamos a usar "Full Blast" como "working title" para nuestro proyecto, quizás lo cambiemos en un futuro, pero por ahora es mejor que llamarle simplemente "shooter". 
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 Hi people!, long time without posting anything about my project, I was pretty busy at work lately, so I didn't have too much time to work on our own project and it is still on course, slowly but surely :)

 We started to use "Full Blast" as working title for our project, maybe we change it in the future, but for now it is better than just "Shooter".


O primeiro nivel está case listo, aquí podedes ver algúns screenshots do Max e do propio xogo. Como podedes ver, ó final estamos usando a típica cámara cenital en vez da isométrica, que era máis molona pero creaba algúns problemas co gameplay.
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El primer nivel está casi listo, aquí podeis ver algunos screenshots del Max y del propio juego. Como podeis ver, al final estamos usando la típica cámara cenital en vez de la isométrica, que era más molona pero creaba algunos problemas con el gameplay.
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First level is almost done, here you can see some screenshots both from Max and from the game itself. As you can see finally we use a top down camera instead of the isometric one, which looks more cool but creates some gameplay issues.












Aqui podedes ver o fio do proxecto no foro de Polycount.
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Aquí podeis ver el hilo del proyecto en el foro de Polycount.
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Here you can see the project thread on Polycount forum.