Tuesday, March 23, 2010
Ultra low poly golem
Un novo personaxe, esta vez trátase dun golem ultra low poly (800 tris). Para facelo primeiro modelei o detalle en alta en Zbrush e despois bakeeino directamente na textura de diffuse (512x512).
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Un nuevo personaje, esta vez se trata de un golem ultra low poly (800 tris). Para hacerlo primero modelé el detalle en alta en Zbrush y despues lo bakee directamente en la textura de diffuse (512x512).
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A new character, this time is a ultra low poly golem (800 tris). To do it, first I model the detail in high poly with Zbrush and after I bake it directly on the diffuse map (512x512).
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7 comments:
¿Y esto es para el Turbo Glest++? :P
Joer, que pasada, encántame en "high-poly" (ou como se dija).
Cada día pos cousas mellores.
Este ano vaste presentar a aljún concurso coma o de Dominance??
gracias por los comentarios.
Zanni: Es una prueba que hice para una empresa, al final no hubo suerte... :(
Juan: A ver, se teño tempo igual me animo... pero é un pouco matada, nun mes e medio tes que facer un modelo que che leva unhas 100 horas de choio como mínimo... é coma outra xornada laboral despois do traballo, o ano que participei case morro no intento quitandome horas de sono XD.
Saudos
O Golem é increible! os da empresa non tiñan gusto ou había recomendados coma sempre :)
Graciñas polos comentarios Noé :), En realidade a proba gustoulles, non entrei por problemiñas legais de outra índole (non quero dar moitos máis datos nun medio público coma iste).
Saudos
Hola como va te comento que estuve viendo tu blog y me parecio muy interesante queria proponerte un intercambio de links espero tu respuesta. Saludos
http://argade.blogspot.com/
Hola Pablo, gracias, me alegro que te haya gustado mi blog, he puesto tu link en la sección de "interesting links"
Un saludo
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