Xa se comezan a ver algunhas cousiñas de Wanted, o proxecto de Grin Barcelona no que traballo dende novembro do pasado ano. En breve estará na rúa pero mentres aquí podedes ver as primeiras capturas e aquí o primeiro video ingame
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Ya se empiezan a ver las primeras cosillas de Wanted, el proyecto de Grin Barcelona en el que trabajo desde noviembre del año pasado.En breve estará en la calle, pero mientras aquí podeis ver las primeras capturas y aqui el primer video ingame
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First public images from Wanted, the project from Grin Barcelona in which I work since November last year. You can see the first screenshots here and the first ingame video here
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Ya se empiezan a ver las primeras cosillas de Wanted, el proyecto de Grin Barcelona en el que trabajo desde noviembre del año pasado.En breve estará en la calle, pero mientras aquí podeis ver las primeras capturas y aqui el primer video ingame
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First public images from Wanted, the project from Grin Barcelona in which I work since November last year. You can see the first screenshots here and the first ingame video here
9 comments:
Por fin vemos algo!! Yo había empezado a dudar que trabajabas en Grin :P ;)
Pinta cojonudo.
Por cierto.. menudo susto.. la primera vez creí haber leido "pronto estarÉ en la calle" jaja.
Ánimo!
gracias por los comments :)
Zanni: en realidad nunca he estado en Grin, pero he visto el video en gametrailers y lo he puesto aquí para darle coherencia a mi historia ;)
Julio: pronto lo estaré, pero aun no he saldado mi deuda con la sociedad ;)
Seguro que sí... :P
¿Qué es ese trazo en parábola que he visto en varias capturas?
El curved bullet, en el universo de la peli los superasesinos le pueden dar efecto a las balas y como es lógico en el juego también, puedes disparar incluso a los enemigos que están detrás de coberturas.
Saludos
Ahí, atentando contra la física ;)
A ver que tal ese Wanted, normalmente os xojos basados en pelis non teñen demasiado nivel, esperemos que con este cambie a cousa ;)
Hehe, está claro que cando un xogo está baseado nunha pelicula sempre hai máis limitacións, porque hai que adaptar como xogo algo que naceu nun liguaxe diferente que é o cine, tamén no que se refire a tempos de producción, porque o xogo soe ter que sair case simultáneamente coa película. No caso deste a verdade é que ten cousas curiosas a nivel de gameplay, como o curved bullet, que penso que non se viu ata agora e da moito xogo.
Saudos
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